Syyskuun jutut meinas jäädä kokonaan pois :) Ei tässä kyllä mitään ihmeellistä oo tapahtunukkaa… Viime viikon torstaina 22.9 todettiin et Vellalla alko juoksu, ensimmäinen siis. Eli nyt ei voi mennä mihinkään ’’kokeeseen’’. Mätsäriin olis tarkotus suunnata sitte juoksujen jälkeen, ku ei niissäkään oo nyt käyty, vaikka aina oon silleen et tohon vois mennä, mut sitte ei mennäkkää kun on tullu jotain muuta. Sit olis tarkotus mennä johonki ihan kunnon viralliseen näyttelyyn, jossa sais ’’taas’’ kuulla sen tuomion(?).

Kevyttä treeniä ollaan tehty, heitellään damia aina välillä. Sekä palloa. Nyt on ihan hyvin noutanu, mut edelleen sitä harjotellaan et se dami tulis mun käteen eikä puolen metrin päähän… Kaikki aikanaan. Toivottavasti päästään siihen tokoon, nii saadaan hyvä pohja perustottelevaisuuteen :).

Ihmeen paljo on voimaaki tullu Vellalle kun pääsi semmosen metalliverkon läpi kun näki mut toisella puolen. Ei varmaan ite tajunnu et on verkko. Mun ekat ajatukset siinä oli et nyt pitää lähtee jonnekki lääkäriin kun nilkka katkee. Mut ei siin mitään tapahtunut, onneksi. Tais seki olla sitte uusimisen tarpeessa... :)

Pohjan-pentuen pentutreffit ja kennel-treffit lähestyy tossa loka-marraskuussa, jonne siis tähdätään, ja siellä saa sitten varmaan hyviä koulutusvinkkejä :)

Pistän nyt ''pienen'' kuvapäivityksen... kuvia kesästä ja sitte tästä syksystä...


Mökiltä joskus kesä-heinäkuussa...

Oltiin pelto-treenissä, en saanut kuvia siitä kun Vella noutaa kun olin yksin...



Vella ja mun siskon koira Raxu. On vähän koko eroa... ;)

Noutoa...

Täällä minä olen!! :)

Tää on mun oma koppi.



Pitää nyt vähän leikkiäkkin :D