Eilen oli taas taipparikurssi ja siellä harjoteltiin hakuruutua.
Alussa oli pieni toko-osuus, joka meni ihan hyvin... Vella istuu kentän toisessa päässä, dami on keskellä ja mä oon toisessa päässä. Hienosti tulee mun luokse ja ottaa damin mukaansa. Vaikka pienta arvuuttelua oli että tuleeko mulle sen damin antamaan vai ei niin kyllähän se sitte mulle tuli, dami että koira ;)

Seuraavaksi hakuruutuun.. Aika pitkä odottelu aika oli, mutta olipahan ainaki virtaa ja intoa ku tuli meidän vuoro. Koko ajan ku oli kattonu mitä muut tekee, niin kyllähän sitä intoa kerty. Sorsapillien ja starttipistoolien ääniä vaan kuulu, nii ei tyttö meinanny pysyy paikoillaan..'
Vihdoin meidän vuoro tuli ja ohjaajat kävi viemässä 5 damia mettään ja me odotetaan lähetyspaikalla. Seuraavaks mä lätetän Vellan niitä hakemaan, löysi heti yhen, mutta alkoi arpomaan että minkä ottaa.. Loppuenlopuks koira malttaa tulla, tuo damin mulle ja lähetän viel kaks kertaa sen sinne mettään, jonka jälkeen mä ja Vella käyään yhes rämpimässä siellä metsässä ja hakemassa ne puuttuvat damit :) Siinä oli sitte ruudun jälkeen enemmän odottelua, mutta oli ihan kiva vaihdella muitten kanssa kuulumisia ja treenejä.

Meillä on myös uus harrastus, jos sitä siis harrastukseks voi kutsua :D Nimittäin ollaan tässä nyt varmaan viikon verran pyöräilty siellä sun täällä, hitaasti, Vellan tahtiin. Tai aika nopeestihan toi koira pyörän vieressä juoksee mutta en viitti alottaa ihan mistään kisapyöräily vauhdista :) Hienosti tulee vierellä eikä vedä yhtään, vaikka mä alussa sitä vähän pelkäsin että mä oon jossain ojassa naamallani ;) Hyvin tajus heti idean, eikä ollu mitään ongelmia.

Viikonloppuna on taas kenneltreffit ja innolla odotan että sinnekkin päästään treenailemaan ;)